خرید مطمئن آهن

قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره که شامل پروفیل لنگه دری , کلافی و چهارچوبی ه عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل نوسانات بازار آهن، کیفیت مواد اولیه، هزینه‌های تولید و حمل و نقل، و همچنین تاثیرات اقتصادی جهانی و محلی می‌شود. همچنین توجه داشته باشید که قیمت آهن درب و پنجره ممکن است به دلیل عواملی مانند ضخامت آهن، ابعاد، و پوشش سطحی مورد استفاده متفاوت باشد. برای اطلاع از قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره در ادامه همراه ما باشید.

قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره چقدر است؟

در خصوص قیمت پرفیل درب و پنجره علاوه بر فاکتورهای فوق، شرایط بازار مانند تقاضا و رقابت نیز می‌تواند باعث تفاوت این قیمت شود. اما در حال حاضر، قیمت هر کیلو آهن در و پنجره در بازار کنونی نزدیک به ۳۵ هزار تومان محاسبه می‌شود که این قیمت بر اساس فاکتورهایی که پیش از این نام بردیم، می‌تواند تغییر کند.
اگر شما هم قصد خرید آهن درب و پنجره را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از فروشگاه‌های معتبر و قابل اعتماد خرید کنید تا مطمئن شوید که این لوازم را با کیفیت بالایی دریافت می‌کنید. در این قسمت، جدولی در اختیار شما قرار داده‌ایم که باتوجه‌به آن، می‌توانید به‌صورت تقریبی بدانید که قیمت هر کیلو پرفیل در و پنجره چقدر است.

لیست قیمت پرفیل در و پنجره

قیمت هر کیلو پرفیل درب و پنجره وزن قیمت هر کیلو
نوع محصول ضخامت وزن قیمت هر کیلو به تومان
سپری 0.7 میلی‌متر 5.21 کیلوگرم 40,000 – 45,000
سپری 0.8 میلی‌متر 5.95 کیلوگرم 40,000 – 45,000
سپری 0.9 میلی‌متر 6.7 کیلوگرم 40,000 – 45,000
سپری 1 میلی‌متر 7.44 کیلوگرم 40,000 – 45,000
سپری 1.25 میلی‌متر 9.3 کیلوگرم 40,000 – 45,000
سپری 1.5 میلی‌متر 11.16 کیلوگرم 40,000 – 45,000
پرفیل لنگه دری 0.7 میلی‌متر 5.21 کیلوگرم 41,000 – 46,000
پرفیل لنگه دری 0.8 میلی‌متر 5.95 کیلوگرم 41,000 – 46,000
پرفیل لنگه دری 0.9 میلی‌متر 6.7 کیلوگرم 41,000 – 46,000
پرفیل لنگه دری 1 میلی‌متر 7.44 کیلوگرم 41,000 – 46,000
پرفیل لنگه دری 1.25میلی‌متر 9.3 کیلوگرم 41,000 – 46,000
پرفیل لنگه دری 1.5 میلی‌متر 11.16 کیلوگرم 41,000 – 46,000
پرفیل کلافی 0.7 میلی‌متر 5.21 کیلوگرم 41,000 – 46,000
پرفیل کلافی 0.8 میلی‌متر 5.95 کیلوگرم 41,000 – 46,000
پرفیل کلافی 0.9 میلی‌متر 6.7 کیلوگرم 41,000 – 46,000
پرفیل کلافی 1 میلی‌متر 7.44 کیلوگرم 41,000 – 46,000
پرفیل کلافی 1.25 میلی‌متر 9.3 کیلوگرم 41,000 – 46,000
پرفیل کلافی 1.5 میلی‌متر 11.16 کیلوگرم 41,000 – 46,000

 

قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره چقدر است؟

برای اطلاع از خرید آهن آلات از بورس کلیک نمایید.

انواع پرفیل در و پنجره

همان طور که گفتیم، شما می‌توانید بر اساس بودجه خود پرفیل‌های مختلفی برای تهیه درب و پنجره منزل خود انتخاب کنید. هر یک از این پرفیل‌ها دارای انواع و نمونه‌های مختلفی هستند و برخی از آن‌ها با مقاومت بیشتر و برخی با مقاومت کمتر تولید می‌شوند. در این قسمت برخی از ‌نمونه‌های پرفیل برای ساخت درب و پنجره را به شما معرفی می‌کنیم. لازم به ذکر است که قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره برای این پرفیل‌ها با یکدیگر متفاوت است.

  • پرفیل سپری
  • پرفیل لنگه دری
  • پرفیل فلزی ساده برای چهارچوب
  • پرفیل فلزی فرانسوی برای چهارچوب
  • پرفیل چهارچوبی

نکات مهم برای انتخاب آهن درب و پنجره

فراموش نکنید که برای انتخاب آهن یا پرفیل درب و پنجره، شما باید به نکات متعددی توجه داشته باشید. در این قسمت، برخی از اهمیت‌ترین نکات برای انتخاب آهن جهت ساخت درب و پنجره منزل را نام می‌بریم.

  • وضعیت رطوبت هوا در موقعیت جغرافیایی منزل
  • میزان زلزله خیز بودن مکان مورد نظر
  • مقاومت آهن درب و پنجره در برابر شرایط آب و هوایی مختلف

برای اطلاع از بهترین تیرآهن برای سقفو ستون  کلیک نمایید.

قیمت هر کیلو پرفیل درب و پنجره

پروفایل درب و پنجره علاوه بر کاربرد در ساخت درب و پنجره، در موارد دیگری نظیر احداث پارتیشن‌های اداری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت هر کیلو پرفیل درب و پنجره آهنی با توجه به نوع کاربرد و ضخامت آن متغیر است. برای خرید پروفایل درب و پنجره و استعلام قیمت هر کیلو پرفیل درب و پنجره، با کارشناسان آهنیت تماس حاصل فرمایید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره

فاکتورهای متعددی بر هزینه و قیمت هر کیلو آهن در و پنجره و قیمت هر کیلو پرفیل در و پنجره تاثیر می‌گذارند. به همین دلیل نمی‌توان قیمت دقیقی برای این آهن ارائه کرد. شما می‌توانید با چک کردن فروشگاه‌های معتبر، قیمت دقیق هر کیلو پرفیل درب و پنجره را به دست بیاورید. اما در این قسمت، مهمترین فاکتورهایی که باعث تفاوت در این قیمت می‌شوند را نام می‌بریم.

💢 کیفیت آهن

اولین و مهم‌ترین فاکتوری که باعث تفاوت در قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره می‌شود، کیفیت آهن است. زمانی که برای ساخت پرفیل مورد نظر شما از مواد اولیه با کیفیتی استفاده شده باشد، طبیعتاً باید هزینه بیشتری هم برای آن بپردازید که البته کاملاً ارزشش را دارد. علاوه بر این، باید بدانید که آهن‌هایی با کیفیت بالاتر، وزن سنگین‌تری هم دارند. از آنجا که قیمت آهن و پرفیل درب و پنجره بر اساس وزن آن‌ها تعیین می‌شود، هرچه آهن مورد نظر شما سنگین‌تر باشد، هزینه شما نیز افزایش پیدا می‌کند.

💢 مواد اولیه خام

یکی از عمده عواملی که قیمت هر کیلو پرفیل درب و پنجره را تعیین می‌کند، هزینه مواد اولیه است. پروفیل‌های تولید‌شده‌از موادی چون آلومینیوم، وینیل و چوب، هزینه‌های تولید معینی دارند. تغییرات قیمتی مواد به دلیل دسترسی، روش‌های فرآوری و نوسانات بازار جهانی، به‌طور مستقیم بر هزینه کلی اثر می‌گذارد.

از آنجایی که پروفیل‌های درب و پنجره معمولا از فولاد ساختمانی st37 ساخته می‌شوند و قیمت فولاد st37 نسبت به سایر مواد مذکور کمتر است، تولید پروفیل درب و پنجره از این نوع فولاد اقتصادی‌تر است.

عوامل تاثیرگذار در قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره

💢 فرآیندهای تولید

فرآیندهای تولید به کار رفته در ساخت پروفیل درب و پنجره بر قیمت تمام‌شده‌تاثیرگذار است. روش‌هایی نظیر اکستروژن، ریخته‌گری و ترموفرمینگ، نیازمند سطوح متفاوتی از تخصص، تجهیزات و زمان هستند که بالطبع بر هزینه محصول نهایی اثر می‌گذارند.

💢 کیفیت درب و پنجره

منظور ما از کیفیت درب و پنجره، این است که برای ساخت آن دقت زیادی به کار رفته شده باشد و گوشه‌های مختلف درب و پنجره‌ها به طور کامل به یکدیگر جوش داده شده باشند. این موضوع می‌تواند یکی از مهم‌ترین فاکتورهای افزایش یافتن قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره باشد.

💢 سایز درب و پنجره مورد نظر

مطمئنا هر کسی برای منزل خود اندازه‌های مختلفی برای درب و پنجره در نظر می‌گیرد. زمانی که در و پنجره شما خیلی بزرگ‌تر باشد و از آهن بیشتری برای ساخت این لوازم در آن‌ها استفاده شده باشد، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. زیرا برای ساخت درب و پنجره‌های خیلی بزرگ، از آهن بیشتری نیز استفاده می‌شود و بهتر است این لوازم با سایز بزرگ کیفیت بالاتری داشته باشند.

💢 طرح روی درب و پنجره

اگر می‌خواهید درب و پنجره شما طرح زیبایی داشته باشد و خیلی ساده به نظر نرسد، طبیعتاً باید هزینه بیشتری بپردازید. زیرا در این شرایط علاوه بر استفاده از آهن بیشتر برای ایجاد طرح، باید وقت بیشتری هم برای تهیه درب و پنجره مورد نظر شما گذاشته شود. این امر یکی از مهمترین دلایل افزایش یافتن قیمت هر کیلو پرفیل درب و پنجره است.

💢 نوع آهن

یکی دیگر از موضوعات بسیار پراهمیتی که می‌تواند روی قیمت هر کیلو پرفیل درب و پنجره تاثیر زیادی بگذارد، نوع آهن استفاده شده است. در ابتدای این مقاله برخی از انواع مدل‌های آهن برای تهیه درب و پنجره را به شما معرفی کردیم.

بهتر است بر اساس محیط مورد نظر خود، بهترین و باکیفیت‌ترین آهن را برای درب و پنجره مورد نظر خود انتخاب کنید. اگرچه این آهن‌ها هزینه بیشتری دارند، اما مطمئن باشید که به‌خاطر داشتن دوام و ماندگاری بالا، کاملا مناسب هستند.

💢 درخواست بازار

میزان درخواست برای پروفیل درب و پنجره به شکلی چشمگیر بر قیمت‌های آن‌ها اثر می‌گذارد. افزایش درخواست اغلب به بالا رفتن قیمت‌ها منجر می‌شود، به ویژه زمانی که عرضه قادر به پیگیری نباشد. عوامل اقتصادی نظیر افزایش جمعیت، گرایش به شهرنشینی و توسعهٔ مسکونی می‌توانند درخواست را تقویت کنند و به تبع آن، قیمت‌ها را افزایش دهند.

💢 رقابت میان تولیدکنندگان

عنصر دیگری است که بر تعیین قیمت‌ها تاثیرگذار است. در یک بازار رقابتی به شدت، تولیدکنندگان ممکن است ناچار به عرضه قیمت‌های رقابتی شوند و خود را ملزم به تطبیق نرخ‌های خود بر این اساس بدانند. علاوه بر این، تولیدکنندگان می‌توانند با تاکید بر کیفیت، کارآیی انرژی یا ویژگی‌های نوین محصولات خود را متمایز سازند که این امر به‌طور بالقوه بر استراتژی‌های تعیین قیمت تاثیر می‌گذارد.

خرید درب و پنجره‌های فولادی

خرید درب و پنجره‌های فولادی

درب و پنجره به‌عنوان بخش‌های حیاتی در فرایند ساخت‌وساز محسوب می‌شوند. عامل اصلی موثر در زمان خرید درب و پنجره، طراحی آن است.

هنگام انتخاب این محصولات، علاوه بر کیفیت، طراحی نیز تاثیر قابل‌توجهی بر قیمت درب و پنجره‌های فولادی دارد. این امر به این دلیل است که انتخاب یک طراحی خاص، به‌طور مستقیم بر دشواری ساخت، میزان پیچیدگی، ضریب ایمنی و مواد اولیه مورد نیاز تاثیر می‌گذارد.

در انتخاب متریال درب و پنجره باید دقت ویژه‌ای به خرج دهیم چرا که این دو عنصر، امنیت ما را در محیط زندگی تضمین می‌کنند و با استفاده از درب و پنجره‌های فولادی، می‌توانیم با آسودگی خاطر در منزل بمانیم، زیرا این متریال به شدت مقاوم است.

در گذشته، درب و پنجره‌ها به شکل ساده مستطیلی و با طرح‌های هندسی پایه‌ای ساخته می‌شدند. تنوع این محصولات قدیمی بسیار محدود‌بود و در زمان انتخاب، گزینه‌های اندک و تقریبا مشابهی در دسترس بود.

امروزه دیگر این چنین نیست؛ تنوع در محصولات درب و پنجره نه تنها افزایش یافته است، بلکه با معرفی مدل‌های جدید و ترکیب آن‌ها با مواد اولیه و کاهش وزن فولاد، قیمت آن‌ها نیز کاهش یافته است.

شما می‌توانید فولاد مناسب برای درب و پنجره‌های فولادی خود را با قیمت‌های مناسب و بهترین کیفیت از مرکز اهنیت تهیه نمایید. در صورت وجود هرگونه پرسش در رابطه با قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره و یا خرید آهن با چک ، می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز آهنیت تماس حاصل فرمایید.

خلاصه مطلب قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره

در این مقاله برای شما عزیزان توضیح دادیم که قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره چقدر بوده و این قیمت با توجه به چه فاکتورهایی تعیین می‌شود. همان طور که متوجه شدید، زمانی که از پرفیل باکیفیت‌تری برای ساخت درب و پنجره استفاده می‌شود، باید هزینه بیشتری برای آن‌ها بپردازید.

البته زمانی که شما محصولات با کیفیت‌تر را می‌خرید، طبیعتا دوام و ماندگاری خیلی بیشتری خواهند داشت. برای خرید و اطلاع از قیمت هر کیلو پرفیل در و پنجره، با افراد متخصص و حرفه‌ای در این زمینه مشورت کنید تا بهتر شما را راهنمایی کنند. اگر هر سوال دیگری هم درباره پرفیل درب و پنجره دارید، می‌توانید در قسمت نظرات از ما بپرسید تا کارشناسان ما به شما پاسخ دهند.

برای دانلود قایل پی دی اف مقاله قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره کلیک نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

سوالات متداول

قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره به چه عواملی بستگی دارد؟

به عواملی مانند نوع آهن، کیفیت آهن، ابعاد و اندازه و .. که در طول مقاله شرح داده شده است.

قیمت هر کیلو پرفیل در و پنجره با ضخامت های متفاوت در طول مقاله بیان شده است.

وزن پروفیل به مشخصه هایی نظیر نوع مواد ساخت پروفیل، ابعاد و ضخامت, طراحی و ساختار، تنوع و نوع قطعات مرتبط پروفیل بستگی دارد

اشتراک گذاری این مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات مجله آهنیت